شماره تماس : 02122016608

انواع برند ایمپلنت دندان یکی از اساسی ترین و تاثیرگذارترین عوامل در موفقیت و درجه یک بودن ایمپلنت است. ایمپلنت های دندانی برای جایگزینی دندان های خالی یا کشیده شده استفاده می شوند. ایمپلنت دندان یک استوانه پیچ مانند تیتانیومی است که در استخوان فک قرار گرفته و پیوند زده می شود. سپس روکشی به عنوان روکش مینا در این ایمپلنت قرار می گیرد تا مجاورت خالی بین مینا را و تاج را پر کند و علاوه بر آن به عنوان دندان مصنوعی استفاده شود.

انواع برند ایمپلنت


انبوهی از تولید کنندگان ایمپلنت در داخل جهان وجود دارند و در ایران ۵۰ نوع از آن ها بسیار شناخته شده هستند. هزینه ایمپلنت های ایرانی نسبت به سایر فوق العاده کمتر است. انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان یک کار کاملاً چالش برانگیز و سخت است و علاوه بر این، شما در هنگام انتخاب باید اطلاعات کافی داشته باشید. در ادامه به طور خلاصه توضیحی برای طیف وسیعی از انواع برند ایمپلنت دندان در بازار ایران و مزایا و معایب هر یک را شرح خواهیم داد.

انتخاب بهترین برند ایمپلنت دندان

انواع برند ایمپلنت دندان مورد استفاده در دندانپزشکی از تیتانیوم ساخته شده اند. این فلز به دلیل سازگاری فوق العاده مناسب با بافت استخوانی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اصلی ترین تمایز میان آن ها نوع ساختار درونی و بیرونی، جنس تاج، ایمپلنت، کیفیت، درمان های جانبی و هزینه می باشد. مانند دیگر رشته های پزشکی، اصول و استاندارد ها در دندانپزشکی یکسان است و تنها تکنیک ها و عناصر مورد استفاده می تواند متفاوت باشد.

بنابراین، از آن جایی که یک برند بالاتر وارد عرصه دندانپزشکی می شود، دندانپزشکان تمایل دارند به سراغ آن برند بروند تا زیبایی و کیفیت کار خود را تا میزان قابل توجهی افزایش دهند. به همین دلیل، انواع برند ایمپلنت دندان می توانند یک عملکرد اساسی در شکوه کار دندانپزشک ایفا کنند. موفقیت یک عمل کاشت دندان یا به عبارتی دیگر ایمپلنت به عناصر زیادی بستگی دارد.

به عنوان مثال، نوع و مقدار استخوان داخل فک بیمار، مراقبت های بهداشتی دهان و دندان، میزان دانش دندانپزشک و در نهایت، از همه مهم تر، انواع مارک ایمپلنت دندان که توسط دندانپزشک استفاده می شود، تاثیر به سزایی بر دوام و ماندگاری ایمپلنت دندان دارند. در بیشتر موارد، دندانپزشک شما بهترین برند ایمپلنت دندان را برای حفظ نیازهای دندانی شما و بررسی عوامل دقیقی که شامل توان اقتصادی شما می شود را پیشنهاد می کند.

معرفی انواع برندهای ایمپلنت دندان

معرفی انواع برندهای ایمپلنت دندان

لازم به ذکر است که سازه های انواع برند ایمپلنت دندان برای موقعیت های علمی عالی طراحی شده اند و انتخاب سیستم ایمپلنت دندانی با رضایت بالا باید با توجه به مهارت متخصص انجام شود. با این حال، بهترین انواع برند ایمپلنت دندان در جهان و ایران به شرح زیر هستند؛

  • ایمپلنت (Sewon medix)

برند Sewon medix یکی از انواع برند ایمپلنت کره ای در بازار ایران است. این برند ایمپلنت دندان ساخت کره است و از بهترین متریال و مواد در تولید آن استفاده شده است. هزینه آن نسبت به ایمپلنت های اروپایی و آمریکایی مناسب تر بوده و از نظر دندانپزشکان دارای کیفیت بالایی می باشد.

  • برند ایمپلنت (ICX)

برند ICX یکی از معتبرترین تولید کنندگان ایمپلنت در آلمان است. فوق العاده بودن اقلام این برند شگفت انگیز است و در کنار کیفیت بسیار بالا قیمت مناسبی نیز دارد. همچین این نوع ایمپلنت از شناخته ترین و در عین حال پر طرفدار ترین انواع برند ایمپلنت دندان می باشد. این ایمپلنت ظاهری زیبا ایجاد می کند و کمترین حجم آسیب و شل شدن را دارند و می توان به طور قطعی گفت که لق یا شل نمی شود.

  • ایمپلنت آیرس

ایمپلنت آیرس یکی از انواع برند ایمپلنت سوئیسی است که در صنعت ایمپلنت دندان بسیار برجسته و شناخته شده می باشد. این برند دارای کیفیت بالایی است و 30 سال در این زمینه تجربه کار دارد. حضور برند IRES شامل ساخت ایمپلنت دندان، ساخت مواد ترمیمی، ساخت پروتزهای سفارشی می باشد.

  • برند ایمپلنت (Cis)

از جمله تولید کنندگان ایمپلنت دندان کره ای، برند ایمپلنت سیس است که در سال های اخیر وارد کشور آمریکا شده است و یکی از بزرگترین مزیت های آن قیمت پایین آن در ارزیابی تولیدکنندگان اروپایی مرتبط است. این محصول از انواع برند ایمپلنت کره ای، حتی به دلیل داشتن کیفیت مناسب، یکی از تولیدکنندگان ایمپلنت با کیفیت مورد استفاده در دندانپزشکی است. همچنین این برند از انواع برند ایمپلنت دندان دندانی علاوه بر نتایج فوق العاده و عالی، درصد رد پیوند پایینی دارد و دچار شکستگی نمی شود.

معرفی انواع برندهای ایمپلنت دندان
  • ایمپلنت (IHDE) و (Sic)

تولید کنندگان ایمپلنت Sic و IHDE از جمله تولیدکنندگان بی نظیر سوئیسی هستند. اولین موضوعی که در مورد این برند جلب توجه می کند، نرخ بسیار پایین آن در مقایسه با تولیدکنندگان منحصر به فرد ایمپلنت دندان است. در جستجوی انجام شده، این محصول دارای کیفیت متوسط است و از معدود کالاهای اروپایی است که با این درجه در بازار عرضه می شود. به طور کلی، در صورتی که می خواهید از یک برند اروپایی ایمپلنت دندان با هزینه مناسب بهره مند شوید، این برند مناسب شماست.

  • برند (INTRALOCK)

برند ایمپلنت اینترلاک یکی از معروف ترین تولید کنندگان آمریکایی در ایران است. این لوگو از دانش تکنولوژی روز در محصولات خود استفاده می کند، به همین دلیل در همه جای دنیا علاقه مندان زیادی دارد و یکی از تولید کنندگان فوق العاده ایمپلنت در بین المللی به حساب می آید. کالاهای مختلف و قیمت مقرون به صرفه این برند را نیز می توان از ویژگی های جذاب آن در نظر گرفت.

  • برند (Biomate)

برند ایمپلنت اروپایی Biomate محصول انگلستان و یکی از تولیدکنندگان بزرگ ایمپلنت در جهان است. این نشان، مانند تولید کنندگان انحصاری اروپایی، بسیار عالی است. یکی از مزایا این ایمپلنت کیفیت بالا در کنار قیمت مقرون به صرفه است.

  • • برند ایمپلنت (IDI)

برند IDI یک برند فرانسوی است یکی از انواع برند ایمپلنت دندان می باشد، که تنوع فوق العاده ای در محصولات خود دارد. برند IDI دارای طیف وسیعی از کالاها در داخل رشته فیکسچرها با طراحی منحصر به فرد است که به دندانپزشک اجازه می دهد تا با تکیه بر شرایط بیمار، فیکسچر مناسب را انتخاب کند.

  • برند ایمپلنت (Iti)

ایمپلنت های ITI یکی از بهترین، باشکوه ترین و با سابقه ترین تولیدکنندگان ایمپلنت دندان هستند. این برند که به آن ایمپلنت استرومن نیز گفته می‌ شود و از انواع برند ایمپلنت دندان سوئیسی به حساب می آید. به طوری که از ۵ تولید کنندگان برتر در جهان می باشد. این تولیدی دارای آرشیو طولانی مدت در زمینه تولید انواع ایمپلنت های دندانی است. ویژگی خارق العاده این برند خاص این است که در ساخت محصولات آن از مواد باکیفیت فوق العاده استفاده شده است.

  • ایمپلنت ZIMMER یا Zimmer

ZIMMER یک برند آمریکایی است که در سال 1920 شروع به کار کرد و در کنار ساخت ایمپلنت به تولید لوازم ارتوپدی می پردازد. این برند اخیراً یک ایمپلنت دندان ساخته شده از تیتانیوم تولید کرده است و دارای کیفیت بسیار عالی است و یک برند ایمپلنت با قیمت بالا در داخل بازار است. دلیل قیمت بالا آن ویژگی های ایمپلنت دندان و کیفیت بالای آن می باشد.

اعطای انواع مارک ایمپلنت دندان

در ایران معمولاً هر دندانپزشکی در ایران از انواع منحصر به فرد ایمپلنت و برند انتخابی استفاده می کند. تولید کنندگان انواع برند ایمپلنت دندان، گروه هایی هستند که سال هاست به تولید ایمپلنت های دندانی می پردازند و کارکرد مطالعات بسیار خوبی در این زمینه انجام داده اند. برخی از گروه ‌های تولید ایمپلنت کالاهایی با کیفیت پایین تولید می ‌کنند و قیمت ‌ها را به حداقل می ‌رسانند.

انتخاب این نوع ایمپلنت‌ ها می ‌تواند درآمد بالاتری را برای دندانپزشک ایجاد کند، اما دندان ‌پزشکان ترجیح می دهند از بین انواع مارک ایمپلنت دندان تولید کنندگانی را انتخاب کنند که محصولات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند. یکی از عواملی که در استحکام و مقاومت انواع برند ایمپلنت دندان تاثیرگذار است، کیفیت بسیار بالای مواد ساخت آن و نحوه ساخت ایمپلنت با تکنولوژی های روز دنیاست.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]