شماره تماس : 02122016608

در این مقاله به قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران می پردازیم. حفظ ظرافت لبخند زیبا بیشتر از مسواک زدن روزانه و نخ دندان کشیدن اهمیت دارد. مراقبت کامل از دهان دیگر پاسخ نهایی برای انسان هایی با مشکلات جدی دندانی نیست. در چنین مواقعی باید سراغ درمان و تکنیک های زیبایی مانند کامپوزیت یا حتی لمینت دندان رفت! کامپوزیت دندان یکی از خارق‌العاده‌ترین تکنیک ‌هایی است.

که علاوه بر کاربرد درمانی، با استفاده از روش بسیاری از مصرف ‌کنندگان در موضوع ظرافت و اصلاح فرم لبخند مورد استفاده قرار می‌ گیرد. اگر شما از آن دسته انسان هایی هستید. که می خواهید لبخندی جذاب تر داشته باشید، احتمالاً اولین سوالی که برای شما پیش می آید قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران است. این مطلب را تا انتها همراهی کنید تا از قیمت و نرخ مناسب کامپوزیت دندان آگاه شوید.

قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران

کامپوزیت دندان چیست؟

کامپوزیت دندانی ترکیبی از رزین، شیشه و مواد پلاستیکی پلیمری است. استفاده از کامپوزیت به دلیل پایداری و ایمنی بیش از حد در حوزه دندانپزشکی درمانی و زیبایی بسیار رایج شده است. یکی از نکات بسیار مهم کامپوزیت دندان که کاربرد آن در دندانپزشکی را افزایش می دهد، امکان ساخت آن متناسب با رنگ دندان های طبیعی دندان فرد است.

به این ترتیب، تغییرات انجام شده تقریبا غیرقابل شناسایی و قطعا طبیعی خواهد بود. کامپوزیت ونیر استاندارد ترین نوع کامپوزیت است که بسیار بادوام است و به طور گسترده برای دندان های دارای شکاف یا ترک به خوبی برای ترمیم دندان های آسیب دیده یا فرسوده استفاده می شود.

مزایای کامپوزیت های دندانی

کامپوزیت دندان تکنیکی است که در یک جلسه تغییرات غالب در شکل، رنگ، ابعاد و تراز مینای دندان ایجاد می ‌کند. به همین دلیل است که این روش اصلاح خط لبخند امروزه نه تنها در بین افراد عادی، بلکه در بین مردم نیز معروف، هنرمندان خارج از کشور و ایرانی بسیار محبوب است. در واقع این تکنیک با اصلاح عیوب و مشکلات ظاهری اعتماد به نفس را به افراد باز می گرداند. همچنین این ضروری ترین دستاورد کامپوزیت دندان است. مزایای کامپوزیت دندان عبارتند از:

• سفید کردن دندان

یکی از مزایای اصلی کامپوزیت سفید کردن مینای دندان است. اگرچه تکنیک‌ های زیادی برای تغییر رنگ دندان‌ ها وجود دارد، اما این تکنیک ‌ها اکنون دیگر یک درمان عالی برای همه افراد نیستند، به عنوان مثال، استفاده از خمیر دندان یا پودر سفیدکننده نیز ممکن است مینای دندان را سفید تر کند، اما نمی‌ توان از آن برای درمان استفاده کرد. همچنین، این روش ها معمولاً در حال حاضر زیاد دوام نمی‌ آورند.

در چنین شرایطی، گذاشتن کامپوزیت یکی از مطمئن ترین روش ها برای سفیدی رنگ دندان است، با توجه به این، ماندگاری بیشتری نسبت به تکنیک های مربوطه دارد و طیف رنگی انبوه آن دست فرد آسیب دیده و دندانپزشک را در انتخاب آن باز می گذارد. دندانپزشک با توجه به مواردی مانند رنگ چشم، رنگ دندان های مجاور و رنگ پوست و … نزدیک ترین رنگ دندان کامپوزیت را به بیمار پیشنهاد می کند و قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران را اعلام نیز می کند.

• ترمیم دندان های کج و آسیب دیده

از دوران کودکی بسیاری از انسان ها به دلیل مینای کج، زاویه دار و نامنظم خود دچار کمبود اعتماد به نفس می شوند و فکر می کنند که ارتودنسی روشی کاملاً درمانی برای اصلاح این ناهنجاری های دندانی است، اما ارتودنسی گران است و زمان می برد. در حالی که کامپوزیت یک روش بسیار گذرا و فوق العاده برای از بین بردن شکاف بین مینا و بازیابی دندان های کج و نامنظم است. البته اگر حجم مشکلات دندانی بسیار زیاد باشد، کامپوزیت دندان جوابگو نخواهد بود.

• پر کردن نواحی و شکاف کوچک بین دندان ها

یکی از مزایای کامپوزیت دندان این است که به عنوان یک پرکننده شکاف در دندان شما عمل می کند. از آنجایی که کامپوزیت ونیرها مطابق با دندان های فرد قالب گیری می شوند. در صورت وجود فاصله های کوچک بین دندان ها، می توان روکش را به گونه ای طراحی و راه اندازی کرد که پس از نصب، فاصله ای بین دندان ها وجود نداشته باشد. البته توجه داشته باشید که شکاف بزرگ بین دو دندان ممکن است از طریق کامپوزیت برطرف نشود و دندانپزشک تشخیص می دهد که این فاصله باید با ارتودنسی کاهش یا ریشه کن شود و در نهایت با این وجود قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران را مشخص می کند.

• تغییر اندازه دندان

دندان کامپوزیت مطابق با نیاز شما شکل می گیرد. یعنی اگر به طور طبیعی دندان‌ های کوتاهی دارید اما دندان ‌های بلندتری انتخاب می‌ کنید. می‌توانید با قابلیت گذاشتن ونیرهای کامپوزیت به خواسته خود برسید. یکی از مزیت های کامپوزیت این است که می توان آن را برای مدت طولانی به گونه ای ثابت کرد که دندان انحنا، ابعاد بیشتری داشته باشد.

• ترمیم دندان های نیمه شکسته

دندان ها به دلیل تأثیرات بیرونی یا پیری روی هم قرار می گیرند و به هم می خورند. اگر دندان شما ساییده شده و یا ریشه آن آسیبی ندیده است، می توانید از مزایای کامپوزیت دندان و ترمیم ظاهر دندان های خود استفاده کرده و با این روش لبخند بزنید. البته تاکید می کنیم که دیگر با این روش نمی توان با همه شکستگی ها مقابله کرد زیرا در بسیاری از موارد شکستگی منجر به پوسیدگی مینای دندان می شود و کامپوزیت دیگر روش فوق العاده ای نخواهد بود.

• مدت زمان درمان بسیار سریع

یکی دیگر از دستاوردهای کامپوزیت دندان، مراحل سریع درمان است. از آنجایی که در این روش قالب گیری تمام نمی شود. هر رنگ پوشش و پارچه کامپوزیت در یک جلسه استفاده و روی مینا ثابت می شود. در نتیجه، کامپوزیت ونیر یک تکنیک عالی برای انسان هایی است که تصمیم می گیرند ظاهر دندان خود را زیبا کنند و در اسرع وقت لبخند زیبایی به خود هدیه دهند.

• هزینه معقول

هزینه درمان معمولاً یکی از ضروری ترین عناصر در انجام یا عدم انجام یک روش دندانپزشکی است. قیمت کامپوزیت در شمال تهران در مقایسه با روش های مختلف ترمیمی مانند لمینت دندان، روکش و ارتودنسی بسیار عالی است.

• برگشت پذیری

ونیرهای کامپوزیت را می توان ترمیم و لبه بندی کرد، به طوری که لایه خارجی مینای دندان دیگر برداشته نشود، کامپوزیت قابل جابجایی دارد و کل فرآیند برگشت پذیر می باشد.

• حساسیت کمتر

همانطور که گفتیم در این روش دیگر مینای دندان تراشیده نمی شود و این امر باعث کاهش احتمال حساسیت دندان ها پس از نصب کامپوزیت می شود.

قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران

تفاوت بین کامپوزیت دندان و لمینت دندان چیست؟

کامپوزیت دندان و لمینت دندان هرکدام از روش‌های اصلاح طرح لبخند و ترمیم ظاهر عیوب مینای دندان هستند. اما باید توجه داشت که کامپوزیت دندان و لمینت دندان دارای انواع مختلفی در قالب درمان و زمان برنامه نرم‌افزاری هستند. فاکتور شباهت کامل کامپوزیت دندان و لمینت دندان نتیجه آنهاست. یعنی از هر تکنیکی برای زیباسازی رنگ مینا و همچنین ترمیم و عیوب ظاهری دندان استفاده می شود. به نوعی این موارد جبران نوعی پوشش ابدی دیده می شوند.

روش اول یعنی لمینت نیاز به زمان بیشتری دارد و برای رعایت آن باید دندان ها را تراش داد و قالب زد (البته در روش های جدید درمانی میزان این تراشیدن به شدت کمتر از روش های قبلی است). در نظر داشته باشید که این روش غیرقابل برگشت است و در صورت آسیب دیدگی و مسائلی مانند شکستگی و ترک خوردن لب و … می شود.

روش کامپوزیت دندانی به زمان بسیار کمتری نسبت به تکنیک لمینت نیاز دارد و دیگر هیچ آسیبی به دندان وارد نمی کند. این تکنیک نیازی به تراشکاری و قالب گیری مینا ندارد و در صورت ترک خوردگی و یا هر چیز دیگری می توان آن را بدون مشکل ترمیم کرد. همچنین قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران کمتر از قیمت لمینت دندان است و به وسعت دندان بستگی دارد.

قیمت هر واحد کامپوزیت دندان

کامپوزیت علاوه بر زیبایی لبخند دارای خاصیت درمانی و ترمیمی است که آخرین قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران را تعیین می کند. عمومی ترین کاربرد کامپوزیت دندان اصلاح طرح لبخند است. در واقع از کامپوزیت ونیر برای رفع بسیاری از مشکلات و عیوب دندانی استفاده می شود. هزینه هر واحد کامپوزیت، شرکت کامپوزیت و مواد کامپوزیت تعیین کننده هزینه نهایی کامپوزیت دندان است.

قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران

قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران چگونه تعیین می شود؟

قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران به طیف گسترده ای از عوامل بستگی دارد که شما قبل از مراجعه به دندانپزشکی باید بدانید تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه ضروری ترین عوامل موثر بر قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران ارائه شده است؛

تعداد یونیت های کامپوزیت دندان؛ البته قیمت کامپوزیت هر واحد مینای دندان به طور جداگانه افزایش می یابد و در نتیجه گجت های دندان اضافی که نیاز به کامپوزیت دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. در نتیجه می توانید با مراجعه به دندانپزشک و دریافت مشاوره، طیف وسیعی از دستگاه های کامپوزیت مورد نیاز خود را پیدا کنید.

برند کامپوزیت دندان؛ مانند هر خدمات دندانپزشکی بی نظیری، برند عالی و بین المللی لوازم مورد نیاز مانند کامپوزیت دندان را تولید می کنند. که هر کدام از آن ها در عباراتی از کیفیت، دوام و ویژگی های خاصی برخوردار هستند. سوئیس، آلمان و آمریکا را می توان در میان کشورهایی که کامپوزیت های دندانی قابل توجهی تولید می کنند، نام برد. در نتیجه با توجه به برند کامپوزیت، هزینه ها نوسان خواهد داشت.

دستمزد دندانپزشک؛ حتی اگر عالی ترین و آسان ترین برند کامپوزیت با استفاده از دندانپزشک کم تجربه استفاده شود، نتیجه مطلوبی به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه، در یافتن یک دندانپزشک برای داشتن کامپوزیت دندان بسیار محتاط باشید. به طوری که با پرداخت هزینه کامپوزیت دندان، نتیجه مطلوبی که انتظار دارید به واقعیت تبدیل شود و لبخندی فوق العاده زیبا داشته باشید.

درمان های پیش نیاز؛ گاهی اوقات شما به سراغ کامپوزیت دندان می روید. از سوی دیگر پس از معاینات منحصر به فرد، مشخص می شود. که انجام اقدامات درمانی قبل از کامپوزیت، مانند ارتودنسی یا دفع پوسیدگی دندان، حیاتی است. در نتیجه این تحرکات در قیمت کامپوزیت دندان در شمال تهران تاثیر خواهد داشت.

مرمت کامپوزیت قدیمی؛ اگر در گذشته کامپوزیت انجام داده اید و اکنون این کامپوزیت آسیب دیده است. تراشیدن و ریختن کامپوزیت قبلی و در نهایت ترمیم مینای دندان با مواد کامپوزیت جدید بسیار مهم است. برداشتن و تراشیدن کامپوزیت قبلی علاوه بر این یک روش جداگانه است و هزینه ها را به صورت جداگانه شامل می شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]