شماره تماس : 02122016608

قیمت لمینت دندان در شمال تهران مبحثی است که در این مقاله قصد داریم به آن‌ بپردازیم. لبخند زیبا یکی از عناصر حیاتی زیبایی است. ظاهر دندان شما تاثیر زیادی بر روی جذابیت و اعتماد به نفس شما دارد. چرا که، شما را جذاب تر و جوان تر می کند.

اگر هنگام لبخند زدن راحت نیستند زیرا دندان هایتان زیبایی خود را از دست داده اند و دچار مشکلاتی شده اند. باید بدانید که یکی از جایگزین های عالی برای حل این مشکل، لمینت دندان است. به لطف دندانپزشکی زیبایی مدرن، می توانید در حین معاشرت با دیگران از لبخندی زیبا لذت ببرید. یکی از محبوب ترین پیشنهادات دندانپزشکی زیبایی در حال حاضر لمینت دندان است. اما لمینت چیست و چه هدفی دارد؟ در ادامه با این روش زیبایی و ویژگی های آن آشنا خواهیم شد.

قیمت لمینت دندان در شمال تهران

لمینت دندان چیست؟

همانطور که گفته شد لمینت دندان یکی از شناخته شده ترین روکش های دندان و یکی از راهکارهای ترمیم دندان است که برای افزایش جذابیت مینا و زیباتر شدن لبخند تکمیل می شود. در لمینت از یک سری روکش استفاده می شود که با کمک آن ها می توانید ظاهر دندان ها را تغییر دهید، یعنی رنگ، فرم و اندازه آن ها را به دلخواه تغییر دهید. کامپوزیت ونیر و لمینت دندان یک روش دندانپزشکی با شکوه و یک پاسخ پیشرفته است که از طریق آن می توانید از دندان های سفید، مرواریدی و سالم لذت ببرید.

آن‌ها موادی نازک، ویفری شکل، به رنگ دندان هستند که به قسمت جلوی مینای دندان شما متصل می شوند و انواع مختلفی از مشکلات دندانی را برطرف می کنند. لمینت های دندان که معمولاً به عنوان روکش دندان شناخته می شوند، از پرسلن یا مواد کامپوزیت ساخته می شوند. این لایه نازک مواد روی دندان‌های طبیعی قرار می ‌گیرد و می ‌تواند به محافظت از مینای دندان در برابر پوسیدگی کمک کند و در نهایت ظاهر لبخند شما را بهبود می ‌بخشد.

لمینت چگونه بر روی دندان قرار می گیرد؟

قرار دادن لمینت دندان بر روی مینا کاری بسیار عالی نسبت به روش های قبلی است و سریعتر و بدون تاخیر در مطب دندانپزشکی انجام می شود. مراحل قرار دادن لمینت دندان شامل موارد زیر است: در این روش مواد لمینت که رنگی برابر با دندان ها دارد، با تکیه بر ساختار مینا و مشکلاتی که دارند، به محض قرار گرفتن روی دندان عیوب آن ها را می پوشانند. در این روش معمولاً تمایلی به تراشکاری مینای دندان وجود ندارد.

حتی در صورت نیاز، این اصلاح حداقل و محدود است. یک پرتو برای چسباندن این مواد به دندان استفاده می شود. این استراتژی را می توان بسیار سریع و در یک تا دو جلسه اجرا کرد. یکی از ضروری ترین مسائل که در نتیجه زیبایی دندان بسیار موثر است قیمت لمینت دندان در شمال تهران و مهارت و تجربه دندانپزشک است.

بنابراین باید پزشک خود را با دقت انتخاب کنید. شما می توانید با شناخت دندانپزشک و استعلام قیمت لمینت دندان در شمال نسبت به تهیه نوبت اقدام کنید و در صورت نیاز برای ویزیت حضوری وقت بگیرید.

قیمت لمینت دندان در شمال تهران

لمینت دندان چه مزایایی دارد؟

درست مانند هر روش درمانی و زیبایی، لمینت دندان مجموعه ای از مزایا و معایب دارد. از مزایای این سرویس دندانپزشکی زیبایی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• رفع رنگ دندان ها

با گذشت زمان، مینای دندان ظاهر سفید و واضح خود را از دست می دهد و کدر می شود. زرد شدن دندان‌ها، به‌ویژه اگر مراقب آن ‌ها نباشید یا از مواد مضر و سیگار یا قلیان استفاده کنید. باعث می ‌شود دندان‌ ها ظاهر زیبای خود را از دست بدهند. درمان ‌های زیادی برای از بین بردن زردی مینای دندان یا حتی رنگ ‌آمیزی دندان‌ ها وجود دارد. اما در برخی موارد، این روش ها جوابگو نیستند و تنها می توان از لمینت استفاده کرد.

• اصلاح ظاهر دندان های فرسوده یا آسیب دیده

گاهی اوقات مینای دندان خرد یا شکسته می ‌شود، اما جایگزین های استاندارد مانند ترمیم و پرکردن، زیاد رضایت ‌بخش نیستند یا نگهداری آن‌ ها کمی دشوار است. در این حالت بسته به شرایط می توان از لمینت ها بر روی مینای دندان یا صرفاً برای یک دندان شکسته یا کج استفاده کرد. لمینیت دندان کج یا لمینت دندان آسیب دیده می تواند در بهبود ظاهر افراد تاثیر بسزایی داشته باشد.

بنابراین در پاسخ به این سوال که آیا لمینت مینای کج امکان پذیر است یا نه و یا لمینت دندان شکسته امکان پذیر است یا خیر. می توان به این موضوع اشاره کرد که بله، امکان لمینت کج و دندان شکسته وجود دارد. اساسا این روش یکی از تکنیک های ترمیم مینای دندان است. که کیفیت مواد این نوع روکش در قیمت لمینت دندان در شمال تهران تاثیر گذار است.

• بهبود ظاهر دندان ها

دندان ‌های دارای برجستگی یا شکاف، دندان‌ های ناهموار یا نامرتب را می ‌توان با استفاده از روکش ‌های دندانی مانند لمینت ترمیم کرد. قبل از قرار دادن لمینت ها، دندانپزشک مقدار کمی از مینای دندان را برش می دهد. این در حال حاضر نه تنها از ازدحام بیش از حد روکش ها جلوگیری می کند، بلکه به یکنواخت شدن شکل دندان ها نیز کمک می کند. این استراتژی می تواند به عنوان یک رویکرد عالی برای بازگرداندن مینای دندان و بهبود شرایط آن ها استفاده شود. به خصوص به این دلیل که لمینت را می توان با روش های درمانی دیگر مانند ارتودنسی یا باندینگ دندان انجام داد و در کنار قیمت لمینت دندان در شمال تهران مناسب بهترین نتیجه را گرفت.

• بستن سوراخ و شکاف بین دندان ها

فاصله بین مینای دندان کاملاً یک موضوع زیبایی شناختی نیست، اما می تواند استخوان فک را به زوال و تغییر موقعیت مینا در موقعیت های غیرطبیعی توجیه کند. استفاده از لمینت ها می تواند شکاف ها را ببندد و از بروز این مشکلات جلوگیری کند. بنابراین، ظاهر مینای لمینت شده در حال حاضر تنها زیبایی را به ارمغان نمی آورد، بلکه لمینت دندان می تواند از بروز مشکلات فک و دندان جلوگیری کند. به همین دلیل، انجام لمینت برای بسیاری از انسان ها نیز می تواند ضروری باشد و مناسب بودن قیمت لمینت دندان در شمال تهران می تواند دلیل محبوبیت آن باشد.

قیمت لمینت دندان در شمال تهران

کاربرد لمینت دندان چیست؟

به طور کلی، دندانپزشکان از لمینت برای زیبایی طرح لبخند استفاده می کنند. در واقع، زمانی که مینا به دلایلی دیگر فرم یا رنگ مناسبی ندارد، می ‌توان با کمک روش‌هایی مانند لمینت دندان، عیوب را پنهان کرد یا شکلی زیبا به دندان داد. با این حال، در لیست زیر می توانید متوجه شوید که لمینت دندان برای چه عیوب دندانی استفاده می شود:

• پر کردن دندان اگر تصمیم به ترمیم آن با ونیر کامپوزیت یا باندینگ مینا نداشته باشیم

• شکستگی دندان و ترک دندان

• تغییر رنگ مینا به گونه ای که با هیچ روش دیگری رفع نشود

• کجی جزئی دندان های جلویی

• کوتاهی یک یا چند دندان در طرح لبخند

علت بالا بودن قیمت لمینت دندان در شمال تهران

وقتی از روش زیبایی لمینت دندان صحبت می کنیم، ناخودآگاه هزینه زیادی به ذهن متبادر می شود. اما علت گرانی قیمت لمینت دندان در شمال تهران چیست و چرا قیمت آن از روش های زیباسازی متمایز بیشتر است؟ به نظر می ‌رسد اولین دلیل هزینه ‌های بالای لمینت دندان، روش اجرای آن می باشد. اجرای این کار ضوابط و پیچیدگی خاص خود را دارد و مواد مورد استفاده در این روش گران است.

همچنین تمامی بیمه ها مسئولیتی در قبال پرداخت هزینه عمل های زیبایی دندان ندارند. بنابراین شما باید قیمت لمینت دندان در شمال تهران را از جیب خود بپردازید. البته برای محدود کردن هزینه، بسیاری از انسان ها تنها لمینیت مینای جلویی را به عنوان جایگزین لمینت دندان کامل روی دندان انجام می دهند. بنابراین هزینه لمینت جلو کمتر از قیمت لمینت تمام دندان ها خواهد بود.

قیمت لمینت دندان در شمال تهران

کاندیدای مناسب لمینت دندان چه کسانی هستند؟

قبل از انجام لمینت دندان، ابتدا اید ببینید که آیا لمینت دندان پاسخ مناسبی برای دندان است یا خیر؟ زیرا این روکش ‌ها برای همه مناسب نیستند و هر فردی با نوع مینای دندانی که دارد می ‌تواند کاندیدای لمینت‌ های دندان باشد. تعیین این یک جزء بسیار مهم در موفقیت این تکنیک زیبایی دندان است، که توسط پزشک تعیین می شود.

کسانی که مینای سالمی دارند، اما به هر دلیلی به نظر می ‌رسد نامرتب و ناخوشایند باشند، کاندیدای استثنایی برای لمینت ‌های دندان هستند. دریافت کنندگان لمینت هیچ گونه بیماری لثه ندارند و از سلامت دهان و دندان فوق العاده ای برخوردار هستند. اشخاص زیر کاندیدای عالی برای روکش دندان لمینت دندان هستند:

• اشخاصی که تمایل به ترمیم مینای دندان در دندان های آسیب دیده دارند.

• افرادی که ترجیح می ‌دهند دندان ‌های کج و بدشکل خود را درست کنند.

• درمان دندان های فاصله دار یا کدر

قیمت لمینت دندان در شمال تهران چقدر است؟

به طور کلی هزینه پیشنهادات دندانپزشکی زیاد است. این محصولات با تکیه بر کیفیت، کارایی، شکل و کارمزد مواد مصرفی و موارد مختلف از این دست، هزینه های منحصر به فردی دارند. اما برای جمع آوری خدمات دندانپزشکی، پرداخت این هزینه ها معمولاً ارزش آن را دارد. برای خیلی ها این سوال پیش می آید که قیمت لمینت دندان در شمال تهران به طور کلی چقدر است؟ پاسخ به این سوال کمی پیچیده است.

اگر لمینت نوعی روکش کامپوزیت باشد، معمولاً در مقایسه با لمینت های سرامیکی یا چینی، قیمت آن کاهش می یابد. قیمت لمینت های سرامیکی و چینی دو برابر کامپوزیت ها است. مسئله اساسی در مورد این دسته از پیشنهادات دندانپزشکی این است که این پیشنهادات خدمات دندانپزشکی زیبایی هستند و معمولاً دیگر تحت پوشش بیمه نیستند. بنابراین، نرخ آن ها اغلب آزاد است. هزینه خدمات دندانپزشکی زیبایی نیز ممکن است در کلینیک های دندانپزشکی گوناگون در نوسان باشد.

همچنین هر دندانپزشک ممکن است با توجه به استثنایی بودن و کیفیت کار خود و تجربه، قابلیت ها و لوازمی که استفاده می کند، هزینه های انحصاری را نیز دریافت کند. حتی قیمت لمینت دندان در شمال تهران نیز ممکن است از شهرهای دیگر متفاوت باشد. به طور کلی قیمت لمینت دندان در شمال تهران با توجه به هر واحد محاسبه می شود که از ۳ میلیون تومان تا ۷ میلیون تومان متغیر می باشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]